The Naia Initiative går ut i sin första TV-kampanj

Ett år efter lansering lägger nu Spendrups energidryckssatsning The Naia Initiative i en till växel och tar ut nya kommunikationskonceptet ”Energy to make a difference” i en nationell kampanj. Kampanjen, som frontas av bland andra artisten Imenella, kommer att synas i TV och digitalt under våren.

– Vi har under det första året byggt underifrån för att ge Naia den tid det krävs för att på ett trovärdigt sätt etablera ett nytt varumärke idag. Det har fallit väl ut och nu är vi redo att gå in i nästa fas, säger Stefan Garvander.

Kampanjen, som kommer att synas i TV och digitalt under våren, framförallt i Discovery Networks kanaler, är framtagen tillsammans med FLB Europa. Filmerna är producerade i samarbete med Tarot Pictures och Naias mediabyrå är Scream.

I filmerna som är regisserade av Gustav Bondeson syns bland andra artisten Imenella, vilka båda har samarbetat med varumärket sedan det lanserades förra året.

– Det har varit en uttalad del i hur vi vill jobba. Vi vill bygga långsiktiga ömsesidiga samarbeten med människor vi gillar och inspireras av. Det är vägen framåt för oss, och vi försöker också att ge de vi jobbar med mycket kreativ frihet, avslutar Stefan Garvander.

För mer information, vänligen kontakta:
Stefan Garvander, produktchef The Naia Initiative
E-mail: stefan.garvander@spendrups.se
Telefon: 0733-850436

Se filmen