The Naia Initiative ger sig in i MMA – signar Fannie Redman som ny ambassadör

Svenska funktionsdrycken The Naia Initiative presenterar det svenska MMA-hoppet Fannie Redman som nya ambassadör.

– Vi är både glada och stolta över att få presentera Fannie som vår nya ambassadör, hon representer allt det vi på the Naia Initiative står för; en stenhård mma-fighter, med ambitionen och dedikation att sätta och nå högt uppsatta mål, samtidigt som hon hjälper folk till hälsosammare liv, säger Anna-Stina Hallberg, marknadschef på Spendrups.

Fannie, 35, gick sin första professionella MMA-match i slutet av 2018 men har varit verksam inom kampsport i över 25 år, med bland annat SM-guld i Judo och Brasiliansk Jiu Jutsu samt ett EM-guld i amatör-MMA i bagaget. Utanför buren jobbar hon också som hälsocoach, personlig tränare och kostrådgivare.

– Det känns superbra att inleda det här samarbetet med the Naia Initiative! Jag älskar deras produkter  samtidigt som jag verkligen uppskattar och ställer mig bakom deras syn på träning. Inte så mycket fokus på ytliga resultat för andras skull, utan snarare på att bygga styrka inifrån, för ens egen skull, säger Fannie Redman.

Utöver att träna inför kommande matcher så håller Fannie även på med ett sidoprojekt tillsammans the Naia Initiative  som kommer ha premiär under våren.

 

För mer information, vänligen kontakta:
Anna-Stina Hallberg, marknadschef på Spendrups
E-mail: anna-stina.hallberg@spendrups.se
Telefon: 070-2029217
thenaiainitiative.se 

Om The Naia Initiative
The Naia Initiative är ett svenskt varumärke som tillverkar funktionsdrycker med noggrant utvalda ingredienser helt fria från animaliska tillsatser, konserveringsmedel och artificiella färgämnen. The Naia Initiative grundades 2019.